lunes

I've hurt myself by hurting you.

Some days I feel broke inside but I won't admit, sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss and it's so hard to say goodbye when it comes to these rules.
Would you tell me I was wrong? WOULD YOU HELP UNDERSTAND?
Are you looking down upon me? ARE YOU LOOKING DOWN UPON ME? ARE YOU PROUD OF WHO I AM?  
There's nothing I wouldn't do to have just one more CHANCE to look into your eyes and see you looking backI'm sorry for blaming you for everything I just COULDN'T DO. It's so out of lineto try and turn back time.


.
volviendo a crecer, volviendo a poder tener algo mas de lo que siempre tuve, volviendo a abrir los ojos y a no ser la ingenua de siempre. Tratando de encontrarle un sentido a todo esto que esta pasando, que seguramente NO LO TIENE. Quizás quizás quizás, estoy buscando una nueva manera de vivir y no la estúpida rutina de siempre, me estaré equivocando? voy a dejar que las cosas se resuelvan por si solas y por primera ves voy a mirar para un costado, y si nada es para siempre como realmente dicen?. Nada es para siempre, no me esta gustando nada esto.