jueves

Even cold November rain


We've been through this auch a long long time, just tryin' to kill the pain. 
Do you need some time...on your own.
Do you need some time...all alone.
Everybody needs some time... on their own
Don't you know you need some time...all alone
And when your fears subside, and shadows still remain. I know that you can love me. When there's no one left to blame so never mind the darkness we still can find a way 'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain.
Algo simplemente no está bien lo puedo sentir adentro

La verdad no está muy lejos de mí, no lo puedes negar

Cuando apago las luces, cuando cierro los ojos la realidad me domina y estoy viviendo una mentira.
He caminado tanto por estas calles 
No hay nada bueno, 
No hay nada malo.
"Siempre fue mi manera de ser, no me trates comprender, no hay nada que se pueda hacer, soy un poco paranoico, lo siento."
claramente, no puedo conseguir cambiar ni corregir lo que me corre en las venas.